

Sprzedam ciągnik kołowy Deutz-Fahr 5070D Keyline poprzez aukcję

































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego


















• Baujahr: 2020
• Betriebsstunden: nur 272 h – extrem geringe Nutzung, nahezu neuwertiger Zustand
• Motor: moderner SDF FARMotion 3-Zylinder Turbodiesel, 2,9 l Hubraum, 48 kW / 65 PS nach ECE R120, Common-Rail-Einspritzung, Abgasstufe III B (DOC + EGR, kein AdBlue)
• Getriebe: Synchronisiertes Wendegetriebe, 15+15 Gänge inkl. Kriechgang, Fahrgeschwindigkeit bis 40 km/h
• Zapfwelle: 540 / 540E (Duo-Zapfwelle), mechanische Zuschaltung, optimale Anpassung an unterschiedliche Arbeitsgeräte
• Hydraulik: 2 Zusatzsteuergeräte hinten (davon 1 umschaltbar EW/DW), Hubkraft über Heckhubwerk ausreichend für mittlere Geräte; keine vorderen Hydraulikventile
• Frontausstattung:
• Sauter Fronthubwerk mit Zusatzhubzylinder, solide und voll funktionsfähig
• Stoll Frontladerschwinge (916 mm)
• Kabine: 6-Pfosten-Komfortkabine, Silentblocklagerung, Heizung, ausstellbare Front- und Heckscheiben, teleskopierbare Außenspiegel, mechanisch gefederter Fahrersitz, Radio, Rundumleuchte
• Bereifung:
• Vorderachse: 320/85 R20
• Hinterachse: 380/85 R30
• Ausstattung/Zubehör: Schnellkuppler Kat. II (Ober- und Unterlenker), 2 Fanghaken offen Kat. II, Zusatzfilter + Ölkanister, Werkzeugkasten, vollständige Bedienungs- und Wartungsanleitung
Durchschnittssatzbesteuerung
Kontakt:
Line Getrost – Surplex
E-Mail: pokaż kontakty
Tel.: pokaż kontakty
Hersteller/Modell: Deutz-Fahr 5070 D Keyline
Getriebe: Synchronisiertes Wendegetriebe, 15+15 Gänge inkl. Kriechgang, Fahrgeschwindigkeit bis 40 km/h
Zapfwelle: 540 / 540E (Duo-Zapfwelle), mechanische Zuschaltung, optimale Anpassung an unterschiedliche Arbeitsgeräte
Hydraulik: 2 Zusatzsteuergeräte hinten (davon 1 umschaltbar EW/DW), Hubkraft über Heckhubwerk ausreichend für mittlere Geräte
Kabine: 6-Pfosten-Komfortkabine, Silentblocklagerung, Heizung, ausstellbare Front- und Heckscheiben, teleskopierbare Außenspiegel, mechanisch gefederter Fahrersitz, Radio, Rundumleuchte
Vorderachse: 320/85 R20
Hinterachse: 380/85 R30
Ausstattung/Zubehör: Schnellkuppler Kat. II (Ober- und Unterlenker), 2 Fanghaken offen Kat. II, Zusatzfilter + Ölkanister, Werkzeugkasten, vollständige Bedienungs- und Wartungsanleitung
E-Mail: pokaż kontakty
Tel: pokaż kontakty
Betriebsstunden: nur 272 h – extrem geringe Nutzung, nahezu neuwertiger Zustand
keine vorderen Hydraulikventile
Frontausstattung
Sauter Fronthubwerk mit Zusatzhubzylinder
solide und voll funktionsfähig
Stoll Frontladerschwinge (916 mm)
Bereifung
Durchschnittssatzbesteuerung
Kontakt
Line Getrost – Surplex
• Year of construction: 2020
• Operating hours: only 272 h – extremely low use, almost as good as new condition
• Engine: modern SDF FARMotion 3-cylinder turbodiesel, 2.9 l displacement, 48 kW / 65 hp according to ECE R120, common rail injection, emission stage III B (DOC + EGR, no AdBlue)
• Transmission: Synchronized reverse gear, 15+15 gears incl. creeper gear, travel speed up to 40 km/h
• PTO: 540 / 540E (duo PTO), mechanical engagement, optimal adaptation to different implements
• Hydraulics: 2 auxiliary control units at the rear (1 of which can be switched EW/DW), lifting capacity via rear linkage sufficient for medium-sized devices; No front hydraulic valves
• Front equipment:
• Sauter front linkage with additional lift cylinder, solid and fully functional
• Stoll front loader swingarm (916 mm)
• Cab: 6-post comfort cab, silent block bearing, heating, hinged front and rear windows, telescopic exterior mirrors, mechanically sprung driver's seat, radio, rotating beacon
•Tyres:
• Front axle: 320/85 R20
• Rear axle: 380/85 R30
• Equipment/accessories: Quick coupler Cat. II (upper and lower links), 2 catch hooks open Cat. II, additional filter + oil canister, toolbox, complete operating and maintenance manual
Average rate taxation
Contact:
Line Gerost – Surplex
E-mail: pokaż kontakty
Phone: pokaż kontakty
• Année de construction : 2020
• Heures de fonctionnement : seulement 272 h – utilisation extrêmement faible, presque comme à l’état
neuf
• Moteur : turbodiesel 3 cylindres SDF FARMotion moderne, cylindrée de 2,9 l, 48 kW / 65 ch selon ECE R120, injection à rampe commune, niveau d’émission III B (DOC + EGR, pas d’AdBlue)
• Boîte de vitesses : marche arrière synchronisée, 15+15 vitesses avec vitesse lente, vitesse de déplacement jusqu’à 40 km/h
• Prise de force : 540 / 540E (prise de force duo), engagement mécanique, adaptation optimale aux différents outils
• Hydraulique : 2 unités de commande auxiliaires à l’arrière (dont 1 commutable EW/DW), capacité de levage via le relevage arrière suffisante pour les appareils de taille moyenne ; Pas de soupapes hydrauliques
avant
• Equipement frontal :
• Relevage avant Sauter avec vérin de levage supplémentaire, solide et entièrement fonctionnel
• Bras oscillant du chargeur frontal Stoll (916 mm)
• Cabine : cabine confort à 6 montants, roulement silencieux, chauffage, vitres avant et arrière à charnières, rétroviseurs extérieurs télescopiques, siège conducteur à ressorts mécaniques, radio, gyrophare
•Pneus:
• Essieu avant : 320/85 R20
• Essieu arrière : 380/85 R30
• Équipement/accessoires : Attache rapide Cat. II (maillons supérieur et inférieur), 2 crochets de verrouillage ouverts Cat. II, filtre supplémentaire + bidon d’huile, boîte à outils, manuel
d’utilisation et d’entretien complet
Taux moyen d’imposition
Contact:
Line Gerost – Surplex
Courriel : pokaż kontakty
Téléphone : pokaż kontakty
• Anno di costruzione: 2020
• Ore di funzionamento: solo 272 ore – utilizzo estremamente basso, quasi come nuovo
• Motore: moderno turbodiesel a 3 cilindri SDF FARMotion, cilindrata 2,9 l, 48 kW / 65 CV secondo ECE R120, iniezione common rail, livello di emissioni III B (DOC + EGR, no AdBlue)
• Trasmissione: retromarcia sincronizzata, 15+15 marce incl. riduttore, velocità di marcia fino a 40 km/h
• Presa di forza: 540 / 540E (presa di forza doppia), innesto meccanico, adattamento ottimale ai diversi attrezzi
• Impianto idraulico: 2 centraline ausiliarie posteriori (di cui 1 commutabile EW/DW), capacità di sollevamento tramite sollevatore posteriore sufficiente per dispositivi di medie dimensioni; Nessuna valvola
idraulica anteriore
• Equipaggiamento anteriore:
• Sollevatore anteriore Sauter con cilindro di sollevamento aggiuntivo, solido e perfettamente funzionante
• Forcellone del caricatore frontale Stoll (916 mm)
• Cabina: cabina comfort a 6 montanti, cuscinetto silent block, riscaldamento, finestrini anteriori e posteriori incernierati, specchietti retrovisori esterni telescopici, sedile del conducente molleggiato meccanicamente, radio, lampeggiante
rotante
•Pneumatici:
• Assale anteriore: 320/85 R20
• Asse posteriore: 380/85 R30
• Equipaggiamento/accessori: Attacco rapido Cat. II (maglie superiore e inferiore), 2 ganci di cattura aperti Cat. II, filtro aggiuntivo + tanica dell'olio, cassetta degli attrezzi, manuale
completo per l'uso e la manutenzione
Tassazione
con aliquota media
Contatto:
Linea Gerost – Surplex
E-mail: pokaż kontakty
Telefono: pokaż kontakty
• Bouwjaar: 2020
• draaiuren: slechts 272 uur – extreem laag gebruik, bijna net zo goed als nieuwstaat
• Motor: moderne SDF FARMotion 3-cilinder turbodiesel, 2,9 l cilinderinhoud, 48 kW / 65 pk volgens ECE R120, common rail-injectie, emissiestage III B (DOC + EGR, geen AdBlue)
• Transmissie: gesynchroniseerde achteruitversnelling, 15+15 versnellingen incl. kruipversnelling, rijsnelheid tot 40 km/u
• PTO: 540 / 540E (duo PTO), mechanische aangrijping, optimale aanpassing aan verschillende werktuigen
• Hydrauliek: 2 extra besturingen aan de achterzijde (waarvan 1 schakelbaar EW/DW), hefvermogen via achterhef voldoende voor middelgrote apparaten; Geen hydraulische kleppen aan de
voorkant
• Uitrusting vooraan:
• Sauter fronthef met extra hefcilinder, solide en volledig functioneel
• Stoll voorlader achterbrug (916 mm)
• Cabine: comfortcabine met 6 stijlen, silent block-lager, verwarming, scharnierende voor- en achterruiten, telescopische buitenspiegels, mechanisch geveerde bestuurdersstoel, radio, zwaailicht
•Banden:
• Vooras: 320/85 R20
• Achteras: 380/85 R30
• Uitrusting/toebehoren: Snelkoppeling Cat. II (bovenste en onderste schakels), 2 vanghaken open Cat. II, extra filter + oliebus, gereedschapskist, complete bedienings- en onderhoudshandleiding
Gemiddeld tarief belasting
Contact:
Lijn Gerost – Surplex
E-mailadres: pokaż kontakty
Telefoon: pokaż kontakty