Ciągnik gąsienicowy Caterpillar D6 VPAT









































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Air Suspension Seat
Blade Tilt - Dual Tilt
Blade Type - VPat
Blade, Folded
Diff Steer
Emissions Level - EPA - EPA TIER 4f
Engine Enclosures
Mirrors
Online Owner's Manual
Pilot Control
Pre Lube System
Pressure, Low Ground (LGP)
Radio - Bluetooth
Regulatory Marking
Ripper - Multi-Shank
ROPS - Enclosed
Sweeps
Ultra Low Sulfur Diesel FuelGENERAL CONDITION:
Machine Starts and is Operable: Yes
Frame: Good
General: Good
GENERAL APPEARANCE:
Cab or Canopy: Good
Fuel Tank: Good
Hood: Good
Main Frame Welds: Good
Paint: Good
Pre-Cleaner Bowl: Good
Steps / Ladder: Good
SAFETY ITEMS:
ROPS Certification Plate: Yes
Back Up Alarm: Good
Horn: Good
ROPS: Good
OPERATOR STATION:
Air Conditioner: Good
Dash Console: Good
Gauges: Good
Interior Lights: Good
Switches: Good
Windshield Wipers: Good
ENGINE:
Operating Condition - ENGINE: Good
COOLING SYSTEM:
Coolers: Good
Fan: Good
Radiator: Good
Water Pump: Good
ELECTRICAL, STARTING AND CHARGING SYSTEM:
Alternator: Good
Batteries / Cables: Good
Starter: Good
TRANSMISSION:
Controls - TRANSMISSION: Good
Cooler: Good
Lines / Fittings - TRANSMISSION: Good
Operating Condition - TRANSMISSION: Good
Pump - TRANSMISSION: Good
Transmission - Forward Shifts: Good
Transmission - Reverse Shifts: Good
STEERING:
Differential Steer: Good
Differential Steering Controls: Good
Steering Operating Condition: Good
HYDRAULICS:
Angle Cylinder: Good
Control Linkage - HYDRAULICS: Good
Hose Lines: Good
Lift Cylinders: Good
Tilt Cylinder: Good
BLADE:
Cutting Edge & Bits: Good
Face / Moldboard: Good
Knuckle: Good
Push Arm: Good
Tilt Arms: Good
Trunnions: Good
RIPPER / GRAPPLE / WINCH:
Lines / Fittings - RIPPER / GRAPPLE / WINCH: Good
Ripper Lift Cylinder: Good
Shanks / Get: Good
FINAL DRIVES:
Housings, Left: Good
Housings, Right: Good
Planetaries / Differential, Left: Good
Planetaries / Differential, Right: Good