Ciągnik kołowy John Deere 6210R DirectDrive
      









Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
 - Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
 - Transfer na konto "zaufanej osoby"
 - Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
 - Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
 - Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
 - Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
 - Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
 
Kontakt do sprzedającego
      
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
ELC
Front axle suspension system
Front linkage
Load sensing
Pneumatic system
Anzahl Zylinder: 6
Betriebsstunden: 7772
Druckluftbremse: ja
EHR
Fabrikat: False
Fronthydraulik
Gangzahl r.: 24
Gangzahl v.: 24
Load sensing
Power beyond
Reifen
h: 710/70R42
Reifen
h %: 50
Reifen
v: 600/70R28
Reifen
v %: 10
gefederte Vorderachse
DirectDrive Getriebe
ComfortView Kabine
Autotrac Vorbereitung
Zapfwelle: 540e/1000/1000E U/min
Komfortsitz
2 Teleskop Außenspiegel
Panorama Frontscheibe
Axialkolbenpumpe 155 l/min
automatische Stabistreben
verstellbare Hinterachse
TLS gefederte Vorderachse
schwenkbare Vorderradkotflügel
Vorgewende Management iTEC
DIN Signalsteckdose
Hydraulikölzusatztank
Lichtpaket II Halogen
2 H4 Fahrscheinwerfer
2 H3 Arbeitsscheinwerfer