Nowy ciągnik kołowy John Deere TRAKTOR 8R410































































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego



Kabinenfederung: hydraulisch
Klimaanlage: Klimaautomatik
Kugelkopfkupplung: fest
Optical Condition: neu
Plattform: Kabine
Steuergerät Dw: 5
Zusatzsteuergeräte: elektrisch
Getriebe Typ: Stufenlos
John Deere PowerTech™-Dieselmotor mit 9,0 l Hubraum
gemäß Tier IV/Stufe V
Elektrisches
stufenloses Getriebe (EVT) eAutoPowr™
50 km/h
CommandPRO
CommandCenter™ 4600 (4. Gen.)
Hydraulische Servolenkung
Doppelte Hydraulikpumpe mit 318 l/min
45-mm-Zapfwelle (1 ¾ Zoll) 1.000 1/min und 1.000 1/min Economy
Dreipunkt-Kraftheber mit 9.000 kg Hubkraft (Kat. 4N/3)
3-in-1 Anbaubock mit Zugpendel der Kategorie 4
Bedienung über Multifunktionshebel
Bedienelemente am rechten hinteren Kotflügel
Zusatzfahrscheinwerfer
Integrierte Rundumleuchten
Drehstromgenerator
330 A
80-mm-Kugelkopfeinsatz für 3-in-1-Anbaubock
Hydraulischer Oberlenker hinten (Kategorie 4)
Anhängerbremse
Zweileitungs-Druckluftanhängerbremse
Vorderradkotflügel
Breite 720 mm
schwenkbar
Extra lange Kotflügel hinten
Breite: 2,75 m
Ein Gewichtspaar 620 kg (1,367 lb)
1 Paar Grundgewichte 70 kg und 1 Paar 900 kg für Außenseite bei Einzelrad hinten
Druckluftbremse
EHR
gefederte Vorderachse
Load sensing