Ciągnik kołowy New Holland









































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Betr.-Std: 3.867,8 h
Zapfwelle: 540/750/1000/1400 U/min
Kabine: Komfort mit Klima
Dieseltankvolumen serienmäßig: 630 lr
Wartungsintervall: 600 Std
Ölforderleistung Hauptpumpe: 165
Hubkraft des Fronthubwerks an Kupplungspunkten (durch-gehend): 5.821
typisches Betriebsgewicht: 10.500,0 - 11.500,0
AdBlue Tank: 1
Nettogewicht: 11250
Auto Command Stufenlosgetriebe
LOF / Zugm. Ackerschlepper
50 km/h ECO
Frontkraftheber
1 x Midmount
5 x DW-Steuergeräte hinten
2 x DW-Steuergeräte vorne
Lenksystemvorbereitung
Kugelkopf
autom. AHK
38 mm
K80 verst
LoadSensing
3 Getriebeeinstellungen
Terraglide Vorderachsfederung
Terralock Funktionen (autom. Diff.-Sperre / autom. Allrad)
Closed-Center-/Load-Sensing-System (CCLS)
elektr. Hubwerksregelung (EHR)
Hecksteuergeräte max. 5
Bedienung per Joystick
Soft-Start-Automatik
elektonische Wahl der Zapfwellendrehzahl
automatische Zapfwellenschaltung
elektrohydraulisch betätigte Feststellbremse
pneumatische Anhänger-Bremsanlage
Beleuchtungsset mit 8 LED-Scheinwerfern
CommandGrip Multifunktionshebel
elektr. Verstellung von SideWinder II-Armlehne
Teleskopspiegel mit Weitwinkelspiegel
beheizbar und elektrisch verstellbar
Comfort Ride Kabinenfederung
externe Zapfwellen- und Hubwerksbedienung (am Kotflügel)
externe Bedienung für Zusatzgeräte (am Kotflügel)
IntelliView IV-Farbmonitor
Vorrüstung für IntelliSteer Spurführungssystem
Spurverstellachse 98°
pneum. Anhängerbremse (EU) 2L
Rundumleuchte beidseitig
Radarsensor
integrierte Fronthydraulik
Hydraulikpumpe 220 l / min
Oberlenker / Hubwerk SK3
gefederte Vorderachse &
bremse
elektonische Parkbremse
Alle Angaben ohne Gewähr / Zwischenverkauf vorbehalten
Kabine
Fronthydraulik
Frontheber
Gefederte Kabine
Gefederte Vorderachse
Druckluftbremsanlage
Frontzapfwelle