Ciągnik kołowy Steyr 6150 profi cvt (stage v)



















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















________
Steyr 6150 Profi CVT - Vorführmaschine - Baujahr 2024 - 241 BetriebsstundenMotor: - 263 l Kraftstofftank + 39 l AdBlue Tank ohne Tankschutz - Vorglühanlage - 176 AH Batterie mit elekronischem Batterietrennschalter und Starthilfeanschluss - Motorstaubremse - Motor Stufe V mit Viscolüfter - 170 A LichtmaschineGetriebe - CVT- stufenloses Getriebe 50 km/h ECO - Flanschachse HD - 3-fach Heckzapfwelle 540/540E/ U/min mit manueller Drehzahlumschaltung, - Aussentaster für Heckhubwerk, PTO und ein Steuergerät an beiden Heckkotflügeln - Ölgekühlte Longlife Bremsscheiben - Gefederte und gebremste Vorderachse Kat. 3,5 - Verstellbares Lenkrad und teleskopierbare LenksäuleHydraulik - Axialkolben Verstellpumpe mit max. 150 l/min Förderleistung - Erweiterter elektronischer Joystick - Ohne Zwischenachssteuergeräte - 4 elektrische Hecksteuergeräte (farblich gekennzeichnet) mit Power Beyond (LS) Anschluss - Druckloser Rücklauf - Heckhubwerk Kat. 3 mit 2 aussenliegenden Hubzylindern je 90 mm und Schnellfanghaken - Mechanischer Oberlenker - Automatische Unterlenkerstabilisatoren - Fronthubwerk mit Frontzapfwelle - Frontelektrik: 3-polige Dose und 7-polige Anhängerdose - Fronthubwerk per elektrischem Hecksteuergerät inkl. Heben-/Senken-Aussentaster - Höhenverstellbare Anhängerkupplung mit automatischem Zugbolzen 38 mm und Fixer K80 Kugel - Hydraulische Anhängerbremse - Zweileiter (50 km/h) - Pneumatische Anhängerbremsanlage - Zweileiter - Externer DruckluftanschlussFahrerplatz - Luftgefederter