Nowa przyczepa rolnicza Tandemkipper / Trailer / Remorque / Przyczepa 16,3 t





















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego








































Dopuszczalna masa całkowita: 24 000 kg
Ładowność: 16 300 kg
Masa: 7 600 kg
Pojemność/Pojemność z nadstawką: 22.3/26.5 m3
Liczba osi: 2
Rozstaw osi: 1 851 mm
- Skrętna tylna oś
- Homologacja typu UE
- Koła 560/60 R22.5
- Ściany boczne skrzyni ładunkowej wykonane ze stali trudnościeralnej HARDOX 500 TUF o grubości 4 mm
- Podłoga skrzyni ładunkowej wykonana ze stali trudnościeralnej HARDOX 500 TUF o grubości 5 mm
- Zawieszenie Boogie na resorach piórowych
- Nadstawki stalowe 300 mm
- Hydraulicznie unoszona tylna klapa
- Podest
- Plandeka
Permissible total weight: 24,000 kg
Payload: 16,300 kg
Weight: 7,600 kg
Capacity/Capacity with extension: 22.3/26.5 m3
Number of axles: 2
Wheelbase: 1,851 mm
- Rear torsion axle
- EU type approval
- 560/60 R22.5 wheels
- Cargo box side walls made of 4 mm thick HARDOX 500 TUF wear-resistant steel
- Cargo box floor made of HARDOX 500 TUF wear-resistant steel with a thickness of 5 mm
- Boogie suspension on leaf springs
- Steel extensions 300 mm
- Hydraulically raised tailgate
- Platform
- Tarpaulin
Zulässiges Gesamtgewicht: 24 000 kg
Nutzlast: 16 300 kg
Gewicht: 7 600 kg
Fassungsvermögen/Kapazität mit Erweiterung: 22.3/26.5 m3
Anzahl der Achsen: 2
Radstand: 1 851 mm
- Hinterachslenkung
- EU-Typgenehmigung
- Räder 560/60 R22.5
- Seitenwände der Kippmulde aus 4 mm starkem verschleißfestem Stahl HARDOX 500 TUF
- Boden des Ladekastens aus verschleißfestem Stahl HARDOX 500 TUF, 5 mm stark
- Boogie-Federung auf Blattfedern
- Verlängerungen aus Stahl 300 mm
- Hydraulische Heckklappe
- Ladefläche
- Plane
Poids total autorisé : 24 000 kg
Charge utile : 16 300 kg
Poids : 7 600 kg
Capacité/Capacité avec extension : 22.3/26.5 m3
Nombre d'essieux : 2
Empattement : 1 851 mm
- Direction de l'essieu arrière
- Homologation UE
- Roues 560/60 R22.5
- Parois latérales de la benne en acier résistant à l'usure HARDOX 500 TUF de 4 mm d'épaisseur
- Plancher de la benne en acier résistant à l'usure HARDOX 500 TUF, épaisseur 5 mm
- Suspension Boogie sur ressorts à lames
- Extensions en acier de 300 mm
- Porte arrière hydraulique
- Plate-forme
- Bâche