Forwarder Komatsu 875
























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Forwarder: Komatsu 875 (F553)
(Ref.Nr.:F553);
Year: 2018;
Motor h.: 9250;
Engine: AGCO Power, 74-AWF 7,4l 6-cylinder diesel engine withturbo and intercooler. Fulfils the requirementsof EU Stage IV and EPA Tier 4 Final. 185 kW DIN (251 hp).;
Control system: Maxi PC X40, MaxiXplorer;
Net weight: 20 t;
Load weight: 16 t;
Load area: Long frame 3+3m + wideners;
Transmission: 8WD;
Tires front axle, size: 710x26,5;
Tires front axle, condition: 50%;
Tires rear axle, size: 710x26,5;
Tires rear axle, condition: 50%;
Loader Model: 145F;
Loader Lenght, m: 8,5 m;
Grapple: Komatsu G36;
Seat: BeGe 3000 seat with air ventilation, head support and safety belt;
Pre heater (Webasto);
Sun blinds;
Radio;
View Camera: Rear;
Working lights: LED;
Diesel refill pump;
Hydr. oil refill pump;
Fire extinguish system;
Tracks: 2 pairs;
Tracks, condition: 40%;
Engine hood guard;
Forwarder: Komatsu 875 (F553)
(Ref.Nr.:F553);
Rok: 2018;
Motogodziny: 9250;
Silnik: AGCO Power, 74-AWF 7,4l 6-cylinder diesel engine withturbo and intercooler. Fulfils the requirementsof EU Stage IV and EPA Tier 4 Final. 185 kW DIN (251 hp).;
Układ sterowania: Maxi PC X40, MaxiXplorer;
Waga netto: 20 t;
Ciężar ładunku: 16 t;
Obszar ładowania: Long frame 3+3m + wideners;
Transmisja: 8WD;
Opony oś przednia, rozmiar: 710x26,5;
Stan opon – oś przednia: 50%;
Opony oś tylna, rozmiar: 710x26,5;
Opony oś tylna, stan: 50%;
Model ładowarki: 145F;
Długość ładowarki, m: 8,5 m;
Uchwyt: Komatsu G36;
Siedzenie: BeGe 3000 seat with air ventilation, head support and safety belt;
Podgrzewacz (Webasto);
Rolety przeciwsłoneczne;
Radio;
Kamera: Kamera tylna;
Światła robocze: LED;
Pompa uzupełniania oleju napędowego;
Pompa do uzupełniania oleju hydraulicznego;
System gaśniczy;
Gąsienica: 2 pary;
Stan gąsienicy: 40%;
Osłona maski silnika;
Forwarder: Komatsu 875 (F553)
(Ref.Nr.:F553);
Rok: 2018;
Motohodiny: 9250;
Motor: AGCO Power, 74-AWF 7,4l 6-cylinder diesel engine withturbo and intercooler. Fulfils the requirementsof EU Stage IV and EPA Tier 4 Final. 185 kW DIN (251 hp).;
Systém řízení: Maxi PC X40, MaxiXplorer;
Čistá hmotnost: 20 t;
Hmotnost nákladu: 16 t;
Nákladní plocha: Long frame 3+3m + wideners;
Převodovka: 8WD;
Pneumatiky přední náprava, velikost: 710x26,5;
Pneumatiky přední náprava, stav: 50%;
Pneumatiky zadní nápravy, velikost: 710x26,5;
Pneumatiky zadní nápravy, stav: 50%;
Model nakladače: 145F;
Délka nakladače: 8,5 m;
Drapák: Komatsu G36;
Sedadlo: BeGe 3000 seat with air ventilation, head support and safety belt;
Předehřívač (Webasto);
Sluneční clony;
Rádio;
Kamerové zobrazení: Zadní;
Pracovní světla: LED;
Plnící čerpadlo nafty;
Plnicí čerpadlo hydraulického oleje;
Hasicí systém;
Stopy: 2 páry;
Stopy, stav: 40%;
Kryt kapoty motoru;
Forwarder: Komatsu 875 (F553)
(Ref.Nr.:F553);
Jahr: 2018;
Motorstunden: 9250;
Motor: AGCO Power, 74-AWF 7,4l 6-cylinder diesel engine withturbo and intercooler. Fulfils the requirementsof EU Stage IV and EPA Tier 4 Final. 185 kW DIN (251 hp).;
Kontrollsystem: Maxi PC X40, MaxiXplorer;
Nettogewicht: 20 t;
Lastgewicht: 16 t;
Ladefläche: Long frame 3+3m + wideners;
Getriebe: 8WD;
Reifen Vorderachse, Größe: 710x26,5;
Reifen Vorderachse, Zustand: 50%;
Reifen Hinterachse, Größe: 710x26,5;
Reifen Hinterachse, Zustand: 50%;
Lader-Modell: 145F;
Laderlänge, m: 8,5 m;
Festhalten: Komatsu G36;
Sitz: BeGe 3000 seat with air ventilation, head support and safety belt;
Vorwärmer (Webasto);
Sonnenschutz;
Radio;
Kamera anzeigen: Rückseite;
Arbeitsscheinwerfer: LED;
Diesel-Nachfüllpumpe;
Hydrauliköl-Nachfüllpumpe;
Feuerlöschanlage;
Spuren: 2 Paar;
Gleise, Zustand: 40%;
Motorhaubenschutz;
Forvarder: Komatsu 875 (F553)
(Ref.Nr.:F553);
Aasta: 2018;
Mootori h.: 9250;
Mootor: AGCO Power, 74-AWF 7,4l 6-silindriline turbo ja vahejahutiga diiselmootor. Vastab EL IV etapi ja EPA Tier 4 finaali nõuetele. 185 kW DIN (251 hj).;
Juhtsüsteem: Maxi PC X40, MaxiXplorer;
Netokaal: 20 t;
Koorma kaal: 16 t;
Kandepind: Pikk raam 3+3m + laiendused;
Käigukast: 8WD;
Rehvid esisild, mõõdud: 710x26,5;
Rehvid esisild, seisukord: 50%;
Rehvid tagatelg, mõõdud: 710x26,5;
Rehvid tagasild, seisukord: 50%;
Laadija mudel: 145F;
Laadija pikkus, m: 8,5 m;
Haarats: Komatsu G36;
Iste: BeGe 3000 iste õhuventilatsiooni, peatoe ja turvavööga;
eelsoojendi (Webasto);
Päikesekardinad;
Raadio;
Vaata kaamerat: tagumine;
Töötuled: LED;
Diisli täitepump;
Hydr. õli täitmispump;
Tulekustutussüsteem;
Rajad: 2 paari;
Roomikud, seisukord: 40%;
Mootori kapoti kaitse;
Forvarder: Komatsu 875 (F553)
(Nr.:F553);
Metai: 2018;
Variklio h.: 9250;
Variklis: AGCO Power, 74-AWF 7,4l 6 cilindrų dyzelinis variklis su turbina ir tarpiniu aušintuvu. Atitinka ES IV etapo ir EPA 4 pakopos finalo reikalavimus. 185 kW DIN (251 AG).;
Valdymo sistema: Maxi PC X40, MaxiXplorer;
Grynasis svoris: 20 t;
Krovinio svoris: 16 t;
Krovinio plotas: Ilgas rėmas 3+3m + platintuvai;
Transmisija: 8WD;
Padangos priekinė ašis, dydis: 710x26,5;
Padangos priekinė ašis, būklė: 50%;
Padangos galinė ašis, dydis: 710x26,5;
Padangos galinė ašis, būklė: 50%;
Krautuvo modelis: 145F;
Krautuvo ilgis, m: 8,5 m;
Griebtuvas: Komatsu G36;
Sėdynė: BeGe 3000 sėdynė su oro ventiliacija, galvos atrama ir saugos diržu;
Pirminis šildytuvas (Webasto);
Roletai nuo saulės;
Radijas;
Žiūrėti kamerą: galinė;
Darbiniai žibintai: LED;
Dyzelino papildymo siurblys;
Hydr. alyvos papildymo siurblys;
Gaisro gesinimo sistema;
Takeliai: 2 poros;
Vikšrai, būklė: 40%;
Variklio gaubto apsauga;
Forvarders: Komatsu 875 (F553)
(Ref.Nr.:F553);
Gads: 2018;
Motor h.: 9250;
Motors: AGCO Power, 74-AWF 7,4l 6-cylinder diesel engine withturbo and intercooler. Fulfils the requirementsof EU Stage IV and EPA Tier 4 Final. 185 kW DIN (251 hp).;
Vadības sistēma: Maxi PC X40, MaxiXplorer;
Iekārtas svars: 20 t;
Krava: 16 t;
Kravas platforma: Long frame 3+3m + wideners;
Transmisija: 8WD;
Riepas priekšējā ass: 710x26,5;
Protektora atlikums pr. ass: 50%;
Riepas aizm. ass: 710x26,5;
Protektora atlikums aizm. ass: 50%;
Krāns: 145F;
Izlices garums: 8,5 m;
Kauss: Komatsu G36;
Krēsls: BeGe 3000 seat with air ventilation, head support and safety belt;
Autonomais sildītājs;
Saulessargi;
Radio;
Skata kamera: Aizmugurējā;
Gaismas: LED;
Degvielas uzpildes sūknis ;
Hidr. eļļas uzp. sūknis;
Ugunsdzēšanas sistēma;
Kāpurķēdes: 2 pāri;
Kāpurķēdes, atlikums: 40%;
Motora pārsega aizsargs;
Forwarder: Komatsu 875 (F553)
(Ref.º Nr.:F553);
Ano: 2018;
Potência do motor: 9250;
Motor: AGCO Power, motor diesel de 6 cilindros, 74 AWF, 7,4 l, turbo e intercooler. Cumpre os requisitos da UE Stage IV e EPA Tier 4 Final. 185 kW DIN (251 cv);
Sistema de controlo: Maxi PC X40, MaxiXplorer;
Peso líquido: 20 t;
Peso da carga: 16 t;
Zona de carga: Chassis longo 3+3 m + alargadores;
Transmissão: 8WD;
Pneus do eixo dianteiro, medida: 710x26,5;
Pneus do eixo dianteiro, estado: 50%;
Pneus do eixo traseiro, tamanho: 710x26,5;
Pneus do eixo traseiro, estado: 50%;
Modelo da pá carregadora: 145F;
Comprimento da pá carregadora, m: 8,5 m;
Garra: Komatsu G36;
Assento: BeGe 3000 com ventilação, apoio de cabeça e cinto de segurança;
Pré-aquecedor (Webasto);
Para-sol;
Rádio;
Câmara de visão traseira;
Luzes de trabalho: LED;
Bomba de reabastecimento de gasóleo;
Bomba de reabastecimento de óleo hidráulico;
Sistema de extinção de incêndios;
Tapetes: 2 pares;
Passadeiras, estado: 40%;
Proteção do capô do motor;
Форвардер: Komatsu 875 (F553)
(Ref.Nr.:F553);
Год: 2018;
Мотор час.: 9250;
Двигатель: AGCO Power, 74-AWF 7,4l 6-cylinder diesel engine withturbo and intercooler. Fulfils the requirementsof EU Stage IV and EPA Tier 4 Final. 185 kW DIN (251 hp).;
Система управления: Maxi PC X40, MaxiXplorer;
Масса нетто: 20 t;
Грузоподъемность: 16 t;
Грузовая платформа: Long frame 3+3m + wideners;
Трансмиссия: 8WD;
Колёса на передний мост, размер.: 710x26,5;
Колёса на передний мост, состояние: 50%;
Колёса на задний мост, размер.: 710x26,5;
Колёса на задний мост, состояние: 50%;
Кран, модель: 145F;
Длина крана, м: 8,5 m;
Грейфер: Komatsu G36;
Сиденье: BeGe 3000 seat with air ventilation, head support and safety belt;
Автономный подогрев;
Солнцезащитные экраны;
Радио;
Камера обзора: назад;
Ксенон: LED;
Насос заправки топлива;
Насос заправки гидр. масла;
Система пожаротушения;
Гусеницы: 2 пары;
Гусеницы, состояние: 40%;
защита капота двигателя;