Gąsienica gumowa VULCAN AGRI - 24"x6"x44 | 25"x6"x44 | 28,5"x6"x44 - do ciągnika gąsienicowego CNH Combine CR&CX et Axial Flow suspendue 4 galets













Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

- 24 "x6 "x44 - 610mm szerokości - 25 "x6 "x44 - 635mm szerokości - 28,5 "x6 "x44 - 723mm szerokości
Jednoetapowe formowanie i wulkanizacja kołków, kołków prowadzących i korpusu szyny zapewnia dodatkową wytrzymałość i odporność na rozerwanie krokwi i prowadnic. Każda szyna ma warstwę kabli napinających o średnicy 5,4 mm, rozmieszczonych na całej szerokości szyny, które zapewniają odporność na naprężenia rozciągające.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: pokaż kontakty
- 24 "x6 "x44 - 610mm wide
- 25 "x6 "x44 - 635mm wide
- 28,5 "x6 "x44 - 723mm wide
The single-step moulding and vulcanisation of the studs, guide studs and body of the track provides extra strength and resistance to tearing of the rafters and guides. Each track has a layer of 5.4mm diameter tension cables, spread across the entire width of the track, which provide resistance to tensile stress.
Don't hesitate to visit our website: pokaż kontakty
- 24 "x6 "x44 - 610mm breit
- 25 "x6 "x44 - 635mm breit
- 28,5 "x6 "x44 - 723mm breit.
Das Formen und Vulkanisieren der Spikes, Führungsnoppen und des Raupenkörpers in einem Schritt erhöht die Festigkeit und Ausreißfestigkeit der Spikes und Führungen. Jede Raupe besitzt eine über die gesamte Breite der Raupe verteilte Matte aus Spannseilen mit einem Durchmesser von 5,4 mm, die für die Widerstandsfähigkeit gegen Zugkräfte sorgen.
Besuchen Sie gerne unsere Website: pokaż kontakty
- 24 "x6 "x44 - 610mm de ancho
- 25 "x6 "x44 - 635mm de ancho
- 28,5 "x6 "x44 - 723mm de ancho
El moldeado y la vulcanización en un solo paso de los montantes, los montantes guía y el cuerpo del carril proporcionan una mayor solidez y resistencia al desgarro de los cabrios y las guías. Cada carril cuenta con una capa de cables tensores de 5,4 mm de diámetro, repartidos por toda la anchura del carril, que proporcionan resistencia a la tracción.
No dude en visitar nuestro sitio web: pokaż kontakty
• 24"x6"x44 - 610mm de large
• 25"x6"x44 - 635mm de large
• 28,5"x6"x44 - 723mm de large
Le moulage et la vulcanisation en une seule étape des crampons, des plots de guidage et du corps de la chenille renforce la solidité et la résistance à l'arrachage des chevrons et des guides.
Chaque chenille possède une nappe de câbles de tension de 5.4mm de diamètre, répartie sur toute la largeur de la chenille, et qui assurent la résistance aux efforts de traction.
N'hésitez pas à visiter notre site internet : pokaż kontakty
- 24"x6"x44 - 610mm lățime - 25"x6"x44 - 635mm lățime - 28,5"x6"x44 - 723mm lățime
Turnarea și vulcanizarea în o singură etapă a stâlpilor, a stâlpilor de ghidare și a corpului șinei asigură un plus de rezistență și rezistență la ruperea căpriorilor și a ghidajelor. Fiecare șină are un strat de cabluri de tensiune cu diametrul de 5,4 mm, răspândite pe întreaga lățime a șinei, care asigură rezistență la tracțiune.
Nu ezitați să vizitați site-ul nostru: pokaż kontakty
- 24 "x6 "x44 - ширина 610 мм
- 25 "x6 "x44 - ширина 635 мм
- 28,5 "x6 "x44 - ширина 723 мм
Одноэтапная формовка и вулканизация шипов, направляющих шипов и тела дорожки обеспечивает дополнительную прочность и устойчивость к разрыву стропил и направляющих. Каждая дорожка имеет слой натяжных тросов диаметром 5,4 мм, распределенных по всей ширине дорожки, которые обеспечивают устойчивость к растяжению.
Посетите наш сайт: pokaż kontakty
- 24 "x6 "x44 - ширина 610мм
- 25 "x6 "x44 - ширина 635мм
- 28,5 "x6 "x44 - ширина 723мм
Одноступеневе формування і вулканізація шпильок, напрямних шпильок і корпусу доріжки забезпечує додаткову міцність і стійкість до розриву крокв і напрямних. Кожна доріжка має шар натяжних тросів діаметром 5,4 мм, розподілених по всій ширині доріжки, які забезпечують стійкість до розтягуючих навантажень.
Завітайте на наш сайт: pokaż kontakty