Gąsienica gumowa VULCAN AGRI - 30"x6"x42 | 36x6x42P do ciągnika gąsienicowego Case IH CNH Quadtrac Steiger&STX / Tidue 36T23 / CNH Combine CR&CX et Axial Flow non suspendue (3 galets)













Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

- 30 "x6 "x42 - szerokość 762mm - 36 "x6 "x42 - "HYR" H GENERAL (kolce o wysokości 65mm) - szerokość 914mm - 36 "x "6x42 - "YR" L SCRAP (kolce o wysokości 45mm) - szerokość 914mm
Jednoetapowe formowanie i wulkanizacja kolców, prowadnic i korpusu gąsienicy zwiększa wytrzymałość i odporność na rozdarcie szewronów i prowadnic.
Każda gąsienica jest wyposażona w warstwę linek napinających o średnicy 5,4 mm, rozmieszczonych na całej szerokości gąsienicy, które zapewniają odporność na naprężenia rozciągające.
- 30 "x6 "x42 - 762mm wide
- 36 "x6 "x42 - "HYR" H GENERAL (65mm high spikes) - 914mm wide
- 36 "x "6x42 - "YR" L SCRAP (45mm high spikes) -914mm wide
The single-step moulding and vulcanisation of the studs, guides and body of the caterpillar enhances the strength and tear resistance of the chevrons and guides.
Each track has a layer of 5.4mm diameter tension cables, spread across the entire width of the track, which ensure resistance to tensile stress.
Don't hesitate to visit our website: pokaż kontakty
- 30 "x6 "x42 - 762mm breit
- 36 "x6 "x42 - "HYR" H GENERAL (65mm hohe Spikes) - 914mm breit
- 36 "x "6x42 - "YR" L SCRAP (45mm hohe Spikes) -914mm breit.
Das Formen und Vulkanisieren der Stollen, Führungsnoppen und des Raupenkörpers in einem Schritt erhöht die Festigkeit und Ausreißfestigkeit der Chevrons und Führungen.
Jede Raupe verfügt über ein Geflecht aus 5,4 mm starken Spannseilen, die über die gesamte Breite der Raupe verteilt sind und den Widerstand gegen Zugkräfte gewährleisten.
Besuchen Sie gerne unsere Website: pokaż kontakty
- 30 "x6 "x42 - 762mm de ancho - 36 "x6 "x42 - "HYR" H GENERAL (picos de 65mm de alto) - 914mm de ancho - 36 "x "6x42 - "YR" L SCRAP (picos de 45mm de alto) -914mm de ancho
El moldeado y la vulcanización en un solo paso de los espárragos, las guías y el cuerpo de la oruga aumentan la solidez y la resistencia al desgarro de los espárragos y las guías.
Cada oruga está provista de una capa de cables tensores de 5,4 mm de diámetro, distribuidos por toda la anchura de la oruga, que garantizan la resistencia a la tracción.
• 30"x6"x42 - 762mm de large
• 36"x6"x42 - "HYR" H GENERAL (crampons de 65mm de haut) - 914mm de large
• 36"x"6x42 - "YR" L SCRAP (crampons de 45mm de haut) -914mm de large
Le moulage et la vulcanisation en une seule étape des crampons, des plots de guidage et du corps de la chenille renforce la solidité et la résistance à l'arrachage des chevrons et des guides.
Chaque chenille possède une nappe de câbles de tension de 5.4mm de diamètre, répartie sur toute la largeur de la chenille, et qui assurent la résistance aux efforts de traction.
N'hésitez pas à visiter notre site internet : pokaż kontakty
- 30"x6"x42 - 762mm lățime
- 36"x6"x42 - "HYR" H GENERAL (vârfuri înalte de 65mm) - 914mm lățime
- 36"x"6x42 - "YR" L SCRAP (vârfuri înalte de 45mm) -914mm lățime.
Turnarea și vulcanizarea vârfurilor, a știfturilor de ghidare și a corpului șinei într-o singură etapă crește rezistența și rezistența la rupere a vârfurilor și a ghidajelor.
Fiecare șină are o împletitură de cabluri de tensiune de 5,4 mm grosime distribuite pe întreaga lățime a șinei pentru a asigura rezistența la forțele de tracțiune.
Vă rugăm să vizitați site-ul nostru: pokaż kontakty
- 30 "x6 "x42 - ширина 762 мм
- 36 "x6 "x42 - "HYR" H GENERAL (высота шипов 65 мм) - ширина 914 мм
- 36 "x "6x42 - "YR" L SCRAP (высота шипов 45 мм) - ширина 914 мм
Одноэтапная формовка и вулканизация шипов, направляющих шипов и корпуса гусеницы повышает прочность и устойчивость к разрыву шевронов и направляющих.
Каждая дорожка имеет слой натяжных тросов диаметром 5,4 мм, расположенных по всей ширине дорожки, которые обеспечивают устойчивость к растягивающим нагрузкам.
Посетите наш сайт: pokaż kontakty
- 30 "x6 "x42 - ширина 762 мм
- 36 "x6 "x42 - "HYR" H GENERAL (шипи висотою 65 мм) - ширина 914 мм
- 36 "x "6x42 - "YR" L SCRAP (шипи висотою 45 мм) - ширина 914 мм
Одноступеневе формування та вулканізація шипів, напрямних та корпусу гусениці підвищує міцність та стійкість до розриву шевронів та напрямних.
Кожна гусениця має шар натяжних тросів діаметром 5,4 мм, розподілених по всій ширині гусениці, які забезпечують стійкість до розтягуючих навантажень.
Не соромтеся відвідати наш веб-сайт: pokaż kontakty